خارج‌ کردن موفق توده نادر شوانومای عصب سافنوس در این بیمارستان لامرد
کد خبر : ۸۶۸۰۶۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۱۵:۱۴
|
دسته بندی: سلامتی

خارج‌ کردن موفق توده نادر شوانومای عصب سافنوس در این بیمارستان لامرد

با تلاش و همکاری تیم‌های جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان حاج «محمود حاج حیدر» لامرد، توده بزرگ شوانومای عصب سافنوس طی یک عمل جراحی چندتخصصی و پیچیده، با موفقیت از پای یک بیمار خارج شد.

به گزارش شبکه سلامت به نقل از روابط عمومی بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد، رییس بیمارستان با اعلام این خبر گفت: این عمل جراحی تخصصی توسط دکتر سهراب شریفی (جراح عمومی) و دکتر سیدعلی حسینی (جراح مغز و اعصاب) با هدف برداشتن کامل توده و حفظ عملکرد عصبی اندام تحتانی انجام شده است.

دکتر «سید محمدجواد سجادی» افزود: این توده که از عصب سافنوس (یکی از شاخه‌های حسی عصب فمورال) منشأ گرفته بود، به دلیل ابعاد قابل ‌توجه و مجاورت با ساختارهای حیاتی عروقی و عصبی در ناحیه ران پا، از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار بود که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مداخله همزمان دو تخصص جراحی بود.

وی اضافه کرد: با مهارت تیم جراحی بیمارستان، این توده بدون آسیب به ساختارهای مجاور با موفقیت خارج شده و بر اساس اعلام کادر درمان، وضعیت عمومی بیمار در حال حاضر مطلوب و روند بهبودی وی پس از عمل جراحی رضایت‌بخش گزارش شده است.

دکتر سجادی تاکید کرد: این موفقیت درمانی، جلوه‌ای از همکاری‌های بین‌ رشته‌ای و بهره‌گیری از توان علمی و فنی متخصصان در مدیریت موارد پیچیده جراحی در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد است که سبب ارتقای سطح خدمات تخصصی به بیماران منطقه را فراهم آورده است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه